Boxercise

Ja inte för mig förstås, men grabbarna hade det på sin träning idag. Micke fotade lite.



Vi var ute på isen idag. den var nog minst 20 cm och så klar och blank att man blev sugen att åka skridskor.
Hundarna tycker att det är jättekul att springa på isen, men man är ju rädd att de ska skada sig när de glider som Bambi på hal is. Badplatsen med grillstugan från sjön:



På eftermiddagen har jag bakat 8 hålkakor. jag blev inspirerad av Malin som skrev på sin blogg att hon hade bakat på jobbet igår och skulle baka även hemma. Det luktar så gott när man bakar och det är ju gott också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du blev inspirerad av mig! Jaa, visst är det gott!!

2009-01-18 @ 19:52:21
URL: http://titansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0