Underbart väder och dundersalva!

Idag har jag och hundarna varit ute mest hela dagen. Det var jättehärligt nere vid sjön när solen låg på.

Fyra dygn efter att jag smorde på Xxterra på Zoegas ink så har den ramlat bort. Helt makalöst otroligt. Den var ju ganska stor i måndags, som ett plommon ungefär och bara över natten hade den skrumånat ihop till en platt skorpa i storlek som en 50-öring och idag är den borta! Skönt!

Jag fick en superbra sång på östgötska på mailen, men jag kan inte få in den här. Skit!
Här är en version av den, men inte lika bra som den jag har. Det är inte riktigt lika utpräglad i denna.
http://www.youtube.com/watch?v=nfJaGX2eILQ&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0