Telefonkonferens med tekniktrassel

Jag gick av ett arbetspass imorse. Vaknade med världens huvudvärk och tryck bakom vänster öga. Trodde det var på väg att ploppa ut. Jag tog tabletter vid 06:30 och sov sedan en timme till och då var det lite bättre, men huvudvärken har hållt i sig hela dagen och komer tillbaka så fort tabletterna slutar verka.

Jag har inte fått så mkt gjort utan har mest gjort det jag måste göra, mocka, fixa foder och bära vatten. Jag och hundarna har gått ett par vändor i skogen. De blir så glada av att få komma ut i skogen och de är så busiga nu när det är lite kallt. Meya har haft flera attacker av "mosa Minnis" idag. Dessutom motionerar de genom sina parningsövningar och är oftast helt slut när vi kommer in (de gör inte så inne tack och lov).

När jag kom upp på övervåningen förut kände jag att det luktade illa, död råtta! Vi har ju sådan där elektronisk musskrämmare och jag har inte hört ngt gnagande sedan vi satte igång den, men ngn stackars råtta kanske har stått ut med ljudet och bosatt sig på vinden och sedan trillat av pinnen. Nu kommer det att lukta illa i ett par veckor.

Jag skulle vara med på en webbaserad telefonkonferens tidigare på eftermiddagen. man skulle klicka på en länk och fylla i sitt telefonnummer och så skulle det ringa upp. Det gjorde det inte och jag testade ett par gånger och till sist kom jag med. Senare ringde jag vår Helpline i ett annat ärende och då sa tjejen jag pratade med att mitt mobilsvar hade gått igång två gånger under konferensen så att alla hade hört det... och sedan efter ett tag "slut på meddelandet". Precis när VD.n pratade... Haha! Teknikens under! Men jag har ju halva konferensen på mitt mobilsvar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, va roligt med mobilvaret! Då har du ju utmärkt dig på konferansen, även att du inte var där ens..

Hoppas att huvudet är bättre nu.

2009-02-04 @ 10:14:47
URL: http://titansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0