Scandinavium mm

Torsdag till fredag var jag i Göteborg på konferens och det blev en blixtvisit på hästtävlingarna. Vi gick på mässan ett tag och shoppade en del och sedan hamnade vi i baren med lite vin. Vi såg inte en enda häst på de timmar vi var på Scandinavium... Vilka hästmänniskor vi är vi hästförsäkringsombud! Men vi är bra på vin!
Jag köpte ett fint silverhjärta och såg det jag önskar mig i 40-årspresent:

En liten guldhädt med en briljat till öga. Jättesöt!
Det finns en massa fint i övrigt: http://www.lucofsweden.se/index.php
Det är Millas kompis som gör dessa smycken.

Jag har även hunnit att jobba ett dygn lördag till söndag och idag har jag varit ute med hundarna i snön och fixat lite med hästarna. Joline är på utflykt i stora världen. Hon håller Mauds Hexa sällskap på Haga några dagar.

Jag har haft huvudvärk sedan i torsdags och ska nu gå och lägga mig en stund för att se om det går över. Förmodligen inte.
Min moster Gun-Britt dog imorse. På sin födelsedag. Hon har varit sjuk i några år, så det var nog det bästa för henne även om det är sorgligt. Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0