Samme 17 år idag!

Idag fyller Samme 17 år. Vi hade lite kalas både i söndags och igår. Först var Andreas, Mia och barnen här i söndags och igår kom morfar, Cecilia, mormor och Jonas. Vi bjöd på mat och tårta.
Själv ska jag uppvakta Samme idag, men han är så tråkig och vill bara ha pengar...

Igår var en stor dag! Det första ankägget låg i ankans nybyggda rede. Hon hade byggt det härom morgonen och igårkväll såg jag att det låg ett ägg där. Hon ska få ruva såsmåningom, men det behöver nog bli lite varmare så att inte äggen fryser under tiden hon samlar ihop lagom många ägg att börja ruva.

Nu ska jag gå ut och ge hästarna frukost och lite varmt vatten och sedan ska jag åka och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0