London i maj!

Jag vann ju inte ngn resa i vår säljtävling i år, men var visst 2:a i en el två klasser och nu har ngn av vinnarna tackat nej och jag får följa med! Gud  vad kul! Vi kommer att titta på fälttävlan i Badminton och säkert shoppa och ha annat trevligt för oss. Detta sammanträffar med Jarrahs planerade fölning, men har hon inte fölat innan jag ska åka får hon väl åka hem till sin gamla box och föla på Björnvarp.

I övrigt har jag jobbat i ett dygn och det var ett bra arbetspass. Vi fick lite gott fika på eftermiddagen.

Nu ska jag ta en promenad med hundarna innan jag tar tag i hästskötseln. Jag ska även göra rent i hönshuset. Grisarna är försenade och kommer inte förään nästa vecka. Micke ringde nyss från Granngården och botaniserade bland grisfodren. Det fanns visst en del att välja bland, men jag tror att han hittade rätt.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh London, underbart, grattis! Och tänk att få titta på Badmington, häftigt, är faktiskt lite avis!

2009-02-27 @ 17:02:27
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0