Dessa jäkla utmaningar...

Nu fick jag igen. Malin skickade tillbaka en annan sådan kedjepryl. Jag gör den också, men sedan är det STOPP!
Man skulle ta den 6:e bilden i den 6:e mappen i mappen Mina bilder och skriva ngt om den.

Det blev på barnens lilla kusin Oliwer när han döptes.  Nu är han 2,5 år och har fått en lillasyster.

Idag har det varit personalmöte och sedan har jag klippt mig och färgat håret. Skönt, för då ser man inte de grå, eller rättare sagt vita, håren som dyker upp allt mer frekvent.

När jag kom hem tog jag en promenad med hundarna och så hade jag lite försäkringsjobb som jag samlat på mig under dagen.
Hönsen hade duktigt levererat 3 ägg och fånigt nog är jag så snål på dem så jag vill inte använda dem. Jag kom på att jag skulle äta omelett till kvällsmat, men då går det ju åt ett par ägg. Det är ju inte klokt. Ska de ligga och ruttna för att jag bara vill ha dem att titta på??? Trams! Det blir omelett ikväll!

Imorgon jobbar jag och sedan är jag ledig 4 dagar. Hoppas det blir lite fint väder i helgen så vi kan gå en långpromenad med vovvarna.

Jag har beställt 3 grisar också. De ska få vara ute i sommar och ha det bra så de blir goda julgrisar.

Kommentarer
Postat av: ingela

hej gumman

nej jag tar inte emot några utmaningar

men följer din blogg med förtjusning

vad härligt ni verkar ha det..........

kram från skogen

2009-02-13 @ 17:32:48
URL: http://www.123minsida.se/torparna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0