Travandelshäst

Jag har glömt att skriva att jag har 1/100-del i en travhäst. Det är anställda på Agria som har gått ihop och köpt ett treårigt sto som heter S.H.T:s Playmate. Tränare är självaste Kari Lädhekorpi.
Hon har gjort två starter i vår ägo och gick då först tvåa efter målfoto där det inte var lätt att avgöra vem som var först och sedan vann hon andra loppet och sprang in 30 000 kr. Då hade jag och en kollega spelat  100 kr vinnare och 100 kr plats på henne och vann över 1600 kr. Det var så vår monter på Falsterbo lyfte när vi stod ett gäng kring en dator och såg loppet live!
Nu ska hon starta på tisdag igen. Denna gång på Jägersro och jag måste komma ihåg att sätta en slant på henne. Det är detta lopp hon ska springa. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0