Tingat en jättesöt kattunge i 40-årspresent

Idag var jag hos Magnus och Lotta i Fårbo och chippade deras föl. Sammanlagt 5 st. Det gick jättebra och alla fölen var lugna och snälla. Jättefina dessutom.
De hade som vanligt en knippe kattungar och vad ser jag, jo en stålgrå liten skit som bara var min. Jag har ju sagt att det enda jag önskar mig när jag fyller år i januari var en grå katt som min Fantomen. Alltså skickades genast MMS till Micke som naturligtvis hoppade jämfota av lycka. Eller inte... Men tvåtusen sms senare var saken i hamn... Att han inte lär sig?? Fantomen II flyttar hit om ett par veckor när han är lagom stor.
Milla tingade en jättesöt liten blåsköldpaddsunge via MMS från mig. Den hon skulle ha från Björnvarp blev flyttad av sin mamma vid tre veckors ålder och nu när de kom tillbaka är de helt förvildade och går inte att fånga.

Imorgon ska Minna röntgas så håll tummarna. På måndag ska hon gå spårprov och i mitten av september ska hon göra MH-test i Gamleby. Går allt detta som det ska så ska jag ställa ut henne i Mjölby i oktober. jag avskyr hundutställningar så behöver jag inte så åker jag inte.

Kommentarer
Postat av: Milla

Aha, heter färgen på min katt blåsköldpadda... Nu måste du vara riktigt snäll mot Micke!

2009-08-26 @ 07:52:00
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0