Försökt att fota hästar

Idag har jag tittat på när Joker reds och han såg fin ut även om han var lite seg efter att ha varit iväg på bortaplan och hoppat samt övernattat. Jag lämnade hans pass eftersom han ska vaccineras inom ngn månad.
På bilden ser han ut som en sådan där Hackney eller vad de heter? Jag tog några till men då hade han tungan ute eller svansen var under viftning typ.


Ikväll försökte jag att få till några bra kort på Justin också. Både han och Jarrah visade upp sig, men jag lyckades inte få de korta ögonblicken på kort/film. Här är ett där han ser rätt OK ut.


Justin filmsnutt 1

Justin filmsnutt 2

Filmsnuttarna är suddiga, men man kan se vilken fin resning han har och att det finns lite rörelser i honom. Jag får ta lite bättre när jag har filmhjälp.

Nu ska jag ta en promenad med hundarna och sedan ska jag se på Stolthet och fördom och äta ostkaka med grädde och sylt. Mums!

Jag hittade ett pyttelitet grönt ägg ute idag, så nu har ngn av mina kycklingar börjat värpa. Jag är särskilt glad att det var grönt eftersom rävenåt upp min grönäggsvärpare. Jag tog kort i jämförelse med ett vanligt ägg, men det är inte uppladdat i datorn än.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilket vackert steg han har det hann man se!

2009-08-12 @ 17:01:37
URL: http://ostanvindens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0