Folkrace

Idag har jag varit på folkrace. Det var många år sedan jag var på något motorsportevenemang, men det var riktigt kul. Samme körde debutant med sin folkracebil och om han nu klarade det tredje loppet så har han sin licens klar. De är några kompisar som har börjat med detta nu och de verkar ha väldigt roligt.
Samme mfl var likbbleka innan start, men nervositeten verkade släppa efter första rundan. Jag tyckte att alla var duktiga och körde bra. Imorgon är det visst träning på banan.
Jag som ville vara "ponnymamma". Nu är jag "folkracemamma" istället, men det får väl gå det också. Lillis, du kanske vill ha en ponny??? Nähä, inte det...

Rutorna putsas innan start:


Sammanbiten på väg mot starten


Där är han iväg...




Lite mer färg i ansiktet än innan start..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0