Deppig

Usch, jag känner mig riktigt nere just nu...

Minna hade förmodligen pålagring på åtminstone ena armbågen så då kan jag glömma det där med en valpkull. Jag höll på att bryta ihop och börja stortjuta när jag såg plåtarna. Höfterna var dock bra. Inte nog med det, stackars Minna har mått skit hela dagen. Riktigt ynklig efter sövningen. Stackars lilla pluttis!

Det är också en del hästtrassel (det är alltid ngt med ngn häst) och jag fick inte DVD:n att fungera. Jag som köpte filmen Marley & jag förut.

Jarrah är brunstig och därmed kan man ju glömma att hon tog sig på sista semineringen. Det var droppen...

Jag har chippat 3 hästar idag också. Det gick iallafall bra.

Kommentarer
Postat av: Milla

Stackars, stackars dig! Men du får se fram emot den lille grå...

2009-08-27 @ 07:59:40
URL: http://www.vibygard.se
Postat av: Anonym

Fy så tråkigt, men livet är verkligen som en berg och dalbana. Om jag vetat att du gärna har velat ha en stålgrå katt, så skulle du kunnat få en av våra 3 Russianblue som min "hittekatt" hade som bonus i magen när vi tog hand om henne för 2 år sedan. Vi har 2 av dem kvar, den tredje flyttade utan vår vetskap om vart, men nu vet vi att han finns i grannskapet och har det bra.

2009-08-27 @ 18:59:11
Postat av: Angelica

Vem är det som har grå kissar? Liselotte kanske?

Jag har alltid tyckt om grå kissar och hade en blandning med Russianblue för länge sedan. Det var han som hette Fantomen.

Ja, det är lika många motgångar som framgångar, eller kanske fler, men nu känns det bättre och jag ska på kräftskiva ikväll. Det muntrar nog upp.

2009-08-28 @ 07:28:14
Postat av: Liselotte

Det var inte meningen att vara anonym:-)

2009-08-28 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0