Bokföring, staketsättning och dansband

Idag har vi ägnat åt oss att stätta upp staket runt trädgårdshagen. Där har jag tänkt att ha ston med föl den första tiden, men för tillfället har vi ju inget föl så då ska hästarna gå där och beta av det långa gräset och käka upp de nedfallna äpplena. Det är nästan klart, bara några smådetaljer, så imorgon inviger vi hagen.

Mamma kom ut och hjälpte mig med momsen. Jag är ju helt okunnig inom bokföring mm, men jag hoppas att jag lär mig... Mamma kan ju, så hon kan ju hjälpa mig. Hon kunde även skruva i isolatorer i staketstolpar... Tack för hjälpen!

Minna är jättetrött. Hon har varit på promenad med oss, varit med och jobbat och sedan lekt med Zlatan (inte vår katt utan en terriervalp) och sedan jobbat igen.
Vi har sett på dansbandskampen ikväll. Är det pensionärsvarning? Vi röstade iallafall inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0