Kostym

Idag har Samme och jag varit och köpt kostym och finskor till hans avslutning. Han blev så fin! Här har han jeans till kavajen, men han har även svarta byxor till.

image129

På morgonen efter jobbet var jag och vovvarna i Mastträddalen och spårade. Meya fick testa att bära en mås och det var inga problem alls. Hon bar den i ett fast fint grepp utan att tugga. En del hundar gillar inte att ta fåglar i munnen ifall de får fjädrar och dun i munnen, men det var inga bekymmer. Hon gick omkring med den, stolt, och visste inte riktigt vad hon skulle göra med den. Ska bli kul att gå apporteringskurs med henne om ett par helger.
Minna lyckades fatta hur man simmar idag. Jag klev i vattnet och lyfte ut henne på djupt vatten och sedan var det inga problem. Hon simmade ikapp med Meya och hämtade in pinnar som hon aldrig gjort annat...
"Angelicas hundsimskola"

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken snygging! Men jag läste finskor (kvinnor från Finland) och undrade var man köper sådana...

2008-05-26 @ 12:09:18
URL: http://www.vibygard.se
Postat av: Angelica

Hahaha! Ja, så kan man ju också läsa. Skorna ser verkligen roliga ut på honom. Lååånga till de där smala benen. Men det skulle vara så! Man kan säkert köpa finskor också, någonstans...
Angelica

2008-05-26 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0