Fullt upp...

Dagarna går så fort!
I helgen var det fotboll för Lillis. De mötte Hagahöjden och matchen slutade 0-0.
Jag var även en sväng på Valdemarsviksutställningen

Samme har åkt till Paris med sin franskagrupp. De ska vara borta i 4 dagar och titta på alla sevärdigheter samt shoppa. Hoppas att de har roligt och att han tar lite bilder så vi får se hur det är i Paris. Jag har aldrig varit där.

Igår var jag en sväng till Mastträddalen med hundarna så de fick leka med Quinnie. Minna och hon är helt galna ihop och älskar verkligen att leka med varandra. Meya jobbar mest med rötter på sjöbotten, så hon är fullt sysselsatt när vi är där. Hon kämpar och kämpar och ibland får hon av en bit rot och kommer upp med! Sötnos!

På eftermiddagen fick jag ny färg i håret och klippte lite på luggen. Jag sparar till lite längre hår igen.
På kvällen var jag på studiebesök hos Sussie, i hennes nystartade inackorderingsstall. Stallet var väldigt fint! Kul och lättskött med nya stall. Fick även se Anna-Karins nybyggda stall/garage och även det var jättefint!

Nu ska jag snart gå på personalmöte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0