Städning som inte blir av...

Både igår och idag har jag varit på väg att börja städa, men har liksom aldrig kommit igång... Nu har jag det kvar tills imorgon.
Jag har istället varit ute med hundarna i snön, jobbat med försäkringar, besiktigat hästar och även kollat över mina egna hästar. Allt för att slippa städa.
Hundarna är som tokiga i snön. Idag när vi var uppe och gick i elljusspåret så fick Meya korn på ngn vittring och drog iväg upp på ett berg i en rasande fart. Jag tippade på att det var en ekorre, men hon kom tillbaka med ett jätteben i munnen, exakt ett sådant ben hon fick förra veckan och som nu saknas från tomten. Tydligen har vi en räv här i området, en granne har sett den, och den måste ha släpat på detta ben, för det är STORT och tungt.
Samme är och grejar med sitt rum i Björnvarp. Det har varit under renovering en längre tid, men nu ska det bli klart. Det blir jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0