Slask

Jag har inte städat så värst mkt idag heller. Tänk att man kan hitta på så mkt annat som går före. Nåja, jag har dammat och tvättat lite, men det är mer kvar att göra. Imorgon ska jag ta tag i det!

Jag har varit ute och gått i spåret ett par gånger. Det kändes som att gå i glass sista gången, så slaskigt. Imorse var det mer att man halkade bakåt en bit i varje kliv och det var jobbigt.

Jag har varit ute på Södra Finnö en sväng och kikat på några hästar också. Det var ganska folktomt där ute så här års.

Kom på att det bara är några dagar kvar till jag ska åka till Slovenien. Vi åker på torsdag och kommer hem på söndag. Det ska bli jättekul! Vi ska se på hästar både i Lipica och i Italien samt droppstensgrottor som tydligen ska vara jättestora och häftiga. Utförlig rapport och bilder kommer naturligtvis när jag kommer tillbaka.



Nu ser jag på Körslaget på 4:an. Det är faktiskt jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0