Personalmöte och närbilder

Förmiddagen gick åt till personalmöte. Kommunens alla assistenter träffas var 6:e vecka och får lite info från chefen.
Efter mötet tog jag med mig hundarna och åkte ut till Björnvarp för att se om jag kunde fota fölungen lite. Så här bra gick det:

Inte nog med att hon var lerig från topp till tå, hon var liiiite nära kanske. Det röda är mitt ben...

Då gjorde jag ett försök med Maräng:

Hon var renare, men lika illa med avståndsbedömningen där.

Jill var ngt mer samarbetsvillig:

Men så är hon också 29 år. När hon fyller 30 kanske hon har lärt sig att stå kvar i ursprungsläget och inte ta ett kliv mot fotografen?

Sedan försökte jag fota stallkatten, men hon hoppade ner och blev sedan ivägjagad av tre stora klumpiga hundar. Sedan ville hon inte ställa upp som modell igen.


De tre klumpedunsarna:

Troja och sedan Meya och Minna i kamp om en pinne.

Dessa var mer stillsamma att fotografera och försökte varken äta upp mig eller försvinna ur bild. Det är VÅR!
image34

Kommentarer
Postat av: Eva

Nu har jag hittat hit härliga bilder Vi ses på måndag Kram

2008-03-06 @ 11:17:49
URL: http://www.freewebs.com/tallhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0