Huvudvärk, uppletande och lite städning

Idag vaknade jag med fruktansvärd huvudvärk. Jag har haft ont i huvudet sedan natten till måndag, men nu var den verkligen hemsk. Jag tog några tabletter och la mig en stund till (efter att hundarna fått mat naturligtvis...).
Nästa gång jag vaknade så bultade det fortfarande i samma takt men jag åt frukost och drack lite kaffe. Det tog inte lång tid innan jag kände mig yr och illamående och sedan ****** jag upp alltihop igen... Lite matt och kraftlös lade jag mig på soffan och kände till min förvåning att jag började må bättre. En halvtimme senare var jag ute med hundarna i skogen. Skönt!

Jag har ägnat mig åt lite tvätt, dammsugning och svabbande av golv idag. Det behövs när man har labradorer i fällning i hushållet...

På eftermiddagen tog jag med några snitslar och en boll ut i skogen och sedan gjorde jag en uppletanderuta på ca 10'20 meter. Minna har aldrig provat uppletande förut, men till min stora förvåning fattade hon direkt. Hon brukar inte bära saker lika naturligt som Meya, men hon hämtade bollen och bar den ända fram till mig. Duktig flicka!
Meya har ju testat någon gång innan för länge sedan och det var ju ingen sport för henne. Dock var hon inte lika noga med att komma tillbaka med bollen till mig. Hon kastade runt med den och fångade den som en katt...


Nu ska vi ta en kortpromenad innan det är dags att laga mat.

Kommentarer
Postat av: Eva

ja det vet i sjutton om det inte är nån typ av flunsa jag mår jätte bra nu inga tabletter här inte Trevlig helg /Kramiz

2008-03-07 @ 16:09:01
URL: http://www.freewebs.com/tallhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0