Ringen har tappat sin magi...

Skit och pannkaka! Hon var inte dräktig! Jag som var så säker på att hon var det eftersom hon är så elak mot de andra. Jag släppte av hästskrället i Brantsviken på hemväg och tar hon inte emot hingsten ikväll så tror jag att jag ska börja med frimärken istället. Hon hade nämligen ett stort ägg och var helt klar för seminering om hon nu hade stått där för det. Men så såg ju även Bergin ut och inte fasen var hon intresserad av hingsten för det....

Jag är hemskt sugen på att åka till Falsterbo ngn dag denna vecka. Det finns möjlighet till samåkning imorgon och hem på onsdagkväll igen. Får se om det kan lösa sig eller om vi ska ut på sjön istället.

Just nu mullrar åskan på avstånd. Vi har precis varit ute hos morfar en stund så hundarna fick bada. Det blåste som bara den, men om man la sig i lä var det varmt så man knappt stod ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0