Hemma från Falsterbo

Det var trevligt att vara nere i Falsterbo en sväng. Vi hade kul och såg fina hästar och tittade på alla supererbjudanden på mässan. Jag glömde att köpa grimskaft som jag brukar göra när det är bra pris... Det var långt hem igårkväll och vi var rätt sega när vi väl var hemma. Tack för sällskapet Annorna!

Åsa som provred Maräng igår bestämde sig för att hon vill köpa henne och idag på förmiddagen klarade vi av besiktningen. Hon passerade nålsögat utan problem! Skönt för de där böjproven är alltid ett orosmoment. Inte för att jag trodde att det skulle vara ngt, men det är alltid då det brukar vara ngt som tar ner en på jorden. Jag hoppas att både köparen och Marängen kommer att trivas ihop och att man får se dem på tävlingsbanorna såsmåningom.


Jag tar nog hem henne från Frödinge imorgon så hon får några dagar vila innan hon ska åka till Falun och så får de lite kortare resa när de ska hämta henne.

Ikväll ska vi åka till Oliwer på 2-årskalas och på vägen dit (på vägen och på vägen...) ska vi hämta Joline och släppa av henne i Björnvarp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0