Grattis Lillis 15 år!!!

Idag fyller Lillis 15 år. Närmare bestämt kl.01,03 inatt blev han 15. Usch vad tiden går fort!
Vi hade köpte två snygga skjortor, några par kalsonger och presentkort på MQ. Skjortorna blev godkända av den modemedvetna sonen som egentligen inte vill att jag köper kläder till honom längre...
Han får pengar av alla andra, så jag vill gärna köpa något i paket.
Av Jonas har han fått en moped och det är ju naturligvis det största och bästa idag.
Vi var på Davidsson och åt gott ikväll. Grabbarna åt oxfiléplanka med god aptit. Plankorna var renskrapade...

Bortse från den enorma tvätthögen i bakgrunden...


Moppen

Lillis har fotat sin spegelbild.

Imorgon får vi äntligen båtgrejorna så att vi förhoppningsvis kan ge oss ut i skärgården till helgen, nu när det ska bli sämre väder. Typiskt oss isåfall.

Och imorgon jobbar jag mitt första pass efter semestern, men är sedan ledig i 4 dagar. Mjukstart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0