Glada hästar

Imorse när jag fodrade hästarna så var Raindrop och Jarrah lite busiga och uppspelta. Jag släppte över de andra och så ät de sin frukost lugnt och fint, men så snart ensilaget var slut så fick de världens spel. Alla (ja även gamla tjurJarrah) for runt som stollar och gjorde diverse skutt och stod på bakbenen. Bergin dansade runt i ngn slags svävande trav och sedan gjorde hon levader. Zoega stod så högt på bakbenen att hon var uppe i en gren som sitter högt upp.
Vi satt och tittade på dem genom fönstret . Kul att se dem så glada! Jag har snott några bilder på nätet eftersom jag själv inte hade kameran framme.


Micke har öst ut allt grus och jag har grejat med mockning till höns och hästar och fixat lite. Jag och hundarna gick en sväng i skogen och Meya fick ett "mosa Minnis-ryck". Då springer hon och jagar Minna och när hon får grepp på henne är det mangling som gäller... Minna misstycker inte. Hon är helt med på noterna.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Vill Önska er en riktigt GOD JUL, Kram Bodil

2008-12-23 @ 11:56:59
URL: http://hem.bredband.net/liljeblommans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0