Ägg igen!!

Helt otroligt! Idag när jag var i stallet kom en höna ut och kacklade upphetsat och jag hörde direkt vad det var för kacklande. Mycket riktigt, i ena redet låg ett alldeles nyvärpt ägg. Troligtvis ligger styckpriset på våra ägg på ca 200 kr st (om man bara räknar matkostnaden och inte arbetskostnaden). Någon som vill köpa?


Vi har varit på middag hos mamma idag och sedan gick jag med Meya och Minna till sporthallen. De är verkligen jobbiga att gå med i koppel. Meya byter sida varannan meter och sedan luktar hon på ALLT och man får ta i med båda händerna för att dra loss henne. Hon är så himla knäpp. Titta bara när jag tog kort på henne. Hon skäller samtidigt som jag knäpper:


Vi har skaffat oss en traktor också. Tyvärr har vi inte någon skopa mm till den ännu. Men vi letar efter div tillbehör som skopa, balspett, pallgafflar. Är det någon som vet ngt som är till salu?


Lite bilder från julafton:

Kommentarer
Postat av: Bodil

Vi vill önska er ett riktigt Gott Nytt År, Kram Bodil

2008-12-30 @ 12:32:29
URL: http://hem.bredband.net/liljeblommans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0