Fotboll

I fredags körde jag Samme och några av grabbarna i laget till match i Svärtinge. Lillis och några fler 93:or var också med. Från att ha åkt på stryk av Sleipner dagen innan hade de ryckt upp sig och vann över Svärtinge med 7-3, så nu gick de om dem och återtog andraplatsen i  serien igen.
Vi stannade på McD på vägen hem och sedan blev jag stoppad av polisen vid Bråta. Jag blev ganska nervös när jag fick syn på dem för jag hade nog väl tilltagna 90 km, men det var bara nykterhetskontroll och frivillig provtagning för mediciner och droger.

Igår jobbade jag. Katarina och jag hade bytt. Det gick bra.

Idag håller vi på och röjer lite skräp. Vi ska lasta in en massa bråte i hästtransporten och köra till tippen med det och sedan kan vi väl börja köra ner lite saker till Hagen, tex trädgårdsmöbler o grejer från garage och förråd.

Lillis spelar match i eftermiddag. De möter Smedby om nu matchen blir av eftersom det regnar så in i vassen. I förra mötet vann WIF med 4-2, men nu har de några spelare mindre, så det är väl frågan hur det går idag. Vi ska heja på dem iallafall. OM det nu blir ngn match i detta regnväder.
Uppdaterat: Matchen blev inställd.

Jag ska ta hundarna och gåt ut en sväg nu i regnet. De gillar det mer än mig...

Katt skulle man vara. Zlatan myser i fåthöljen.

Kommentarer
Postat av: Sofie E

Hej Angelica :)

Så du sitter på internet på arbetstid? Hehe, mamma sa att du jobbar. Kul att du läser min blogg. Nu har jag ju hittat din med. Nja, det går väl i perioder det där med hur noga man orkar vara. Jag tröttnar säkert också med åren. Ha det bra!

Sofie

2008-08-18 @ 14:40:16
URL: http://iwearahalooo.blogg.se/
Postat av: malin tholf

åh, lilla zlatan! jag har bestämt mig för att köpa en lillzlatan nät vi flyttar till en större lägenhet...självklart ska ha oxå heta zlatan:):)men de får väl bli zlatan 2 isåfall:D

2008-08-19 @ 16:35:42
URL: http://mallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0