Tillbaka från Dublin

Nu är jag hemma igen! Det var trevligt på Irland. Dublin är en stad med ca 1000 pubar och det var fullt av folk på dem allihop trots att vi var där en måndag- och en tisdagkväll. Undrar hur det är på helgerna??
En dag var vi ute på landet och åkte och gjorde några studiebesök. Vi var inte direkt imponerade av djurhållningen på gårdarna och alla byggnader var ganska risiga. På ett ställe hade de en stor äventyranläggning där man kunde träna sig i teambuilding mm och de var även mjölkleverantörer till Baileys, så vi fick prova Baileys i olika smaker och på olika vis. Gott!
Vi var även på Jameson och provade whiskey, men det var inte lika gott. Huu!

Igår jobbade jag och idag skulle vi i vårt lilla spårgäng träffas för att spåra. Jag hade inte något blod kvar och inte hade jag tinat upp några klövar, så jag var bara social och hundarna fick leka och bada.
Ikväll var vi ute hos pappa och Cecilia en sväng och då badade de igen. Verkar kallt.
När vi kom hem så grillade vi och såg på Så ska det låta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0