Städdag och fotbollsmatch

Idag har jag städat mest hela dagen, men det är fortfarande mkt kvar, tex den stora tvätthögen. Men jag har iallafall stuvat undan vinterkläder och skapat lite plats i hallen.

Grabbarna (P16) spelade sin första seriematch idag, men det var ingen kul match att titta på. De hade inget vidare spel, men det kan ju bero på att det var ett blandat lag och de inte har spelat ihop innan. De förlorade mot Svärtinge med 1-0. Nya tag till nästa helg! Vädret var iallafall underbart!

Nu är det kväll snart och vi ska grilla om det inte kommer ytterligare en störtskur. Det har gjort det ett par gånger  och när jag var ute och skulle kolla till hästarna så öppnade himlen sig och jag fick springa tillbaka till bilen och åka hem. Jag hann se att Bergin och ev Joline brunstar. Pärlan också, men hon ska ju inte betäckas mer.

Kommentarer
Postat av: Malin

I Ringarum har det inte regnat en enda gång, idag. Du får flytta hit. hi hi

2008-04-26 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0