Ute med båten & nya valpen

Fredag till måndag var vi ute med båten. Första kvällen var vi på Fyrudden och åt  buffé och lyssnade på trubadur. Andras och Mia kom över med sin båt. Trevligt! Andra natten var vi på Harstena i norra viken. Peter kom och åt med oss. han åkte med sin båt från Ramsdal. Sista natten låg vi på Kråkmarö och då fick vi sällskap av en jättebåt, en ny Princess modell STOR.  Alla grabbarna och Meya har varit med, så det har varit trångt och lite småtjatigt, men de två sista dagarna hade vi ju superväder så det var trevligt!
image6

I tisdags jobbade jag och när jag gick av så åkte jag till Knivsta och hämtade Minna. Hon är så söt!
Meya är jättesnäll mot henne. Hon är lite klumpig ibland, men sköter sig jättebra och ser efter den lilla. Inatt har Minna sovit som en gris, men Meya har pipit lite för att hon inte fick sova i min säng.
image5

Idag har vi varit och fiskat lite. Två små aborrar blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0